Niezależnie od tego jak duża jest Twoja działalność odpowiednie podejście do obsługi klienta zagwarantuje zadowolenie osób zaopatrujących się w węgiel u Ciebie. A zadowolenie konsumentów przekłada się na większe zyski dla Twojego przedsiębiorstwa. Przekonaj się co możesz zyskać bardziej dbając o obsługę klienta.
Zdobędziesz powracających klientów na regularne zakupy
Gdy zadbasz o swojego klienta i zatroszczysz się o wszystkie jego potrzeby zyskasz osobę, która regularnie będzie wracać do ciebie aby zakupić kolejny raz węgiel dla swojego domu. Więc zyskasz osobę, która nie tylko raz dokonała zakupu u Ciebie, ale dzięki zapewnionego im wysokiego poziomu troski o ich potrzeby zyskujesz lojalnego klienta, który chce dokonać kolejnych zakupów w twojej firmie, a nie będzie szukał innej konkurencyjnej. Przekłada się to na realny zysk dla Ciebie.
Zadowolony klient, kiedy już wróci do Ciebie po zakupy to istnieje o wiele większa szansa, że zaopatrzy się w zapas węgla na całą zimę lub dłuższy okres na jaki potrzebuje. Dzieje się tak, ponieważ będzie pewny, iż zakup zrobiony u Ciebie jest dobrej jakości.
Klient dobrze obsłużony poleci Twój skład opału swoim bliskim
Ponad to jeżeli klient będzie zadowolony z zakupów dokonanych to poleci Twoją firmę swoim znajomym oraz rodzinie. A jak wynika z badań aż 78% Polaków bierze pod uwagę przy dokonaniu decyzji zakupowych opinie swoich bliskich, a tylko 26% przyznaje iż kieruje się klasyczną reklamą. Dlatego każdy twój klient staje się źródłem wiedzy na temat Twojej firmy, a w momencie gdy ktoś z jego bliskich będzie potrzebował węgiel to zadowolony klient znacznie chętniej poleci Twój skład opału przez co zdobędziesz dodatkowych nowych klientów.
Pamiętaj również o tym, że w naszym społeczeństwie złe wiadomości roznoszą się dużo szybciej
Ludzie mają tendencje do ostrzegania swoich bliskich o produktach, które sprawiły im problemy oraz o usługach niebędących dostatecznie dobrymi. A w dzisiejszych czasach gdy każdy może napisać komentarz na temat firmy również za pośrednictwem Internetu przekazują sobie informacje o złych sytuacjach jakie ich spotkały od niektórych firm. Dlatego gdy zagwarantujesz wysoką jakość obsługi i zadbasz o to aby Twoi klienci byli w pełni zadowoleni z zakupów zrobionych u Ciebie to uchronisz się przed złymi opiniami na swój temat, a możesz zyskać tylko te dobre.
Jak dobrze obsługiwać klienta przeczytasz w artykule: Jak obsługiwać klienta aby chciał wrócić