Pokaż kategorie
Zaprojektuj ulotki skłaniające do zakupu

Ulotki są jedną z powszechniejszych metod promocji wykorzystywanej przez składy węgla. Przekonaj się jak stworzyć ulotkę, która wyróżni Cię od konkurencji i zachęci ludzi do dokonania zakupu u Ciebie.

Odpowiedziani format ulotki

Formatów ulotek jest wiele, jednak jaki powinieneś wybrać dla siebie aby był jak najkorzystniejszy?

Ulotki dostępne są w różnych formatach jednak najczęściej spotykane są ulotki w formacie A5 i mniejsze. Format A5 to połowa klasycznej kartki używanej w drukarkach czyli A4.

Dobór formatu powinieneś uzależnić o celu jaki stawiasz swojej ulotce. Jeżeli chcesz w niej edukować na jakiś temat możesz wybrać większe formaty, na których będziesz miał możliwość zamieszczeni obszerniejszych ilości informacji. A gdy chcesz tylko przedstawić ofertę oraz nią zainteresować lepszym pomysłem będzie wybranie ulotek w mniejszym formacie.

Jako, że ulotka jest narzędziem reklamowym przeznaczonym do szerokiej dystrybucji warto zdecydować się na mniejszy format taki jak A6 oraz stosunkowo cienki papier (kreda 130g będzie wystarczającym) , dzięki czemu będziesz mógł wydrukować ich większą ilość za taką samą cenę. Głównym zadaniem ulotki jest dotarcie do jak najszerszego grona osób dlatego takie rozwiązanie będzie najbardziej opłacalne.

Pamiętaj, że jeśli wysyłasz ulotki do skrzynek pocztowych bez problemowo zmieści się do nich ulotka w formacie A6.

Co sprawi że klient zauważy twoją ulotkę?

Żeby klienci zauważyli twoją ulotkę musisz zadbać o to aby wyróżniała się z tłumu. Możesz to osiągnąć stosując chwytliwy nagłówek napisany dużą czcionką powodującą, że potencjalny klient od razu dostrzeże główny przekaz twojej ulotki dla składu opału.

W chwytliwym nagłówku powinieneś zawrzeć konkretną obietnice albo sposób na uniknięcie nie przyjemności, bo takie informację bardziej zwrócą uwagę klientów. Oczywiście hasło musi być powiązane z zakresem twojej działalność. Gdy oferujesz sprzedaż węgla możesz na przykład w haśle napisać coś w stylu „Uchroń się przed zimnem z naszym opałem”.

Odpowiednia forma graficzna

Ważnym elementem w celu zwrócenia uwagi klientów na ulotkę jest jej odpowiedni projekt graficzny. Musi być on zaprojektowany estetycznie oraz w taki sposób aby zawarte w nim informacje były czytelne dla klientów. Napisane wystarczająco dużą i czytelną czcionką, która nie sprawni problemów z jej rozczytaniem.

Ulotka też powinna w jasny sposób graficznie nawiązywać do tematyki sprzedaży opału, na przykład poprzez dodanie zdjęcia węgla. Dobrze jest również wykorzystać kolory.

Ładny projekt graficzny przełoży się na lepsze podejście klientów do Twojego składu opału i będzie budował poczucie wysokiego poziomu oferowanych przez Ciebie produktów oraz jakości obsługi.

Dobrze zaprojektowana ulotka powinna być zrozumiała za jednym spojrzeniem. Powinna zawierać nagłówki napisane większą czcionką, dzięki której klienci od razu dowiedzą się jakie informacje znajdą w poszczególnych miejscach twojej ulotki oraz o twojej ofercie.

Jakie treści zawrzeć w ulotce promującej skład opału?

Pisząc treści do ulotki powinieneś pisać w taki sposób aby ukazać jak twoja oferta rozwiąże problemy klientów, a nie tylko przedstawiać suche fakty powiązane z tym co oferujesz. Gdy w swojej ulotce wypiszesz tylko swoją ofertę nie wiele osób ona zainteresuje. O wiele lepiej sprawdzi się treść przedstawiona w formie pokazywania co zyskają lub przez czym się uchronią kupując węgiel u Ciebie.

Na przykład gdy masz zaufaną markę możesz napisać, że kupując węgiel u Ciebie klienci mają pewność wysokiej jakości opału.

Ważne abyś określił z jakimi problemami zmagają się osoby chcące dokonać zakupu węgla i spróbował go nazwać w jednym zdaniu, które następnie będziesz mógł zawrzeć w wyróżniające się sposób w przygotowywanej przez Ciebie ulotce.

Oczywiście gdy już klienci zechcą zapoznać się z Twoją ulotką powinieneś również zamieścić w niej najważniejsze informacje o Twojej ofercie oraz danych kontaktowych i adresowych. Zamieść również link do strony internetowej.

Ważne jest również niepisanie w niej dużych ilości treści ponieważ na jej przeczytanie klient ma tylko chwilę czasu.

Wezwanie do działania w ulotce

Ostatnim punktem jaki powinieneś zawrzeć w swojej ulotce jest call to action czyli wezwanie do działania. Jest to jedno zdanie, w którym powiesz klientom co mają zrobić gdy już przeczytali twoją ulotkę. Możesz na przykład napisać „Odwiedź nasz skład opału i kup u nas” albo „Skontaktuj się z nami i dokonaj zamówienia” możesz również jeśli jesteś gotowy dać rabat napisać coś w stylu „Przyjdź do nas z tą ulotką, a dostaniesz 10% zniżki”

O tym musisz pamiętać projektując ulotkę:

  • Pisz do potencjalnych klientów i pokaż jak skorzystanie z twojej oferty rozwiąże ich problem
  • Zadbaj o przyciągający uwagę nagłówek
  • Zamieść wezwanie do działania czyli napisz co klienci mają zrobić po przeczytaniu otrzymanej ulotki
  • Dane adresowe i kontaktowe firmy zostaw na sam koniec
  • zaoferuj zniżkę lub darmowy transport po przyjściu z ulotką

Zapisz się do newslettera

Kontakt

ul. Dworska 2
41-219 Sosnowiec
kontakt@porownajwegiel.pl
Zostań ekspertem

Zarezerwujtermin.pl to nie tylko rezerwacje wizyt online.
To prosty, intuicyjny, a zarazem rozbudowany system do zarządania biznesem.