Pokaż kategorie
Zbuduj zaufanie klientów dzięki opinią na temat Twojego składu opału

Z tekstu dowiesz się dlaczego pozytywne opinie na temat twojego przedsiębiorstwa są takie ważne, a gdy się przekonasz o Tym, że warto je posiadać przedstawimy kilka wskazówek jak otrzymywać ich więcej.

Czym są opinie?

Zaczynając od początku należy wyjaśnić czym są opinie na temat firmy. Do opinii na temat firmy można zaliczyć wszystkie oceny dokonywane przez klientów bez względu na to czy są one przekazywane za pomocą Internetu i różnych serwisów z opiniami jakie można w nim znaleźć czy też są one przekazywane przez nich bezpośrednio znajomym bądź bliskim.

Co daje posiadanie dobrych opinii?
Kilka statystyk na temat opinii (na podstawie badania ChannelAdvisor):

  • 92% klientów czyta komentarze o firmie w Internecie
  • 75% z nich ufa znalezionym tam opinią
  • 40% wskazuje, że to one zadecydowały o zakupie.

Dużo osób przed zakupem określonego produktu zasięga informacji u znajomych lub sprawdza komentarze w Internecie, dlatego dobre opinie wzmacniają szansę na to, że klienci dokonają u Ciebie zakupu. A posiadanie dobrych opinii to także budowanie pozytywnego wizerunku na Twojego przedsiębiorstwa wśród klientów z twojego otoczenia.

Gdy klienci mogą przeczytać pozytywne oceny na temat Twojej firmy lub usłyszeć je od swoich bliskich dużo chętniej dokonają zakupu właśnie w Twoim składzie opału. Gdy słyszą pozytywne słowa o Twoim przedsiębiorstwie to odczuwają mniejsze ryzyko przy zakupie u Ciebie, bo uważają Cię za sprawdzoną i wiarygodną firmę.

Opinie o Twojej firmie są takie dobre dlatego, że oddziałują lepiej niż reklama. Działa to na takiej zasadzie, że gdy sam o sobie powiesz jak to jesteś dobry nikt nie potraktuje tego poważnie lecz gdy ktoś inny powie coś takiego na Twój temat będzie to o wiele bardziej wiarygodne.

Zadbaj o dobrą obsługę klientów

Wysokiej jakości obsługa klientów przekłada się na większe szanse, że pozostawią dobre opinie na temat twojego przedsiębiorstwa w Internecie oraz polecą je znajomym. Warto dbać o swoich klientów oferując im obsługę na najwyższym poziomie.

Aby zapewnić dobra obsługę klientów trzeba zatroszczyć się o zaspokojenie ich wszystkich potrzeb związanych z Twoim produktem, a również postarać się dać im coś więcej od siebie na przykład poradę. Troska o klienta spowoduje większe zadowolenie ze świadczonych przez Ciebie usług i większych szans na pozytywne oceny.

Więcej o dobrej obsłudze klienta możesz przeczytać tutaj: Jak obsługiwać klienta aby chciał wrócić

Sprzedawaj produkty wysokiej jakości

To wydaje się oczywiste, że kiedy sprzedajesz towary najwyższej możliwej jakości dużo ludzi chętniej poleci Twoją firmę znajomym lub pozostawi pozytywny komentarz w Internecie. Działa to również w druga stronę, gdy oferujesz kiepskie towary narażasz się na ryzyko otrzymania negatywnych opinii, które zniechęcą klientów do dokonania zakupów u Ciebie.

Dlatego powinieneś postawić na świadczenie usług najwyższej jakości, a oferowany przez Ciebie węgiel powinien być takiej jakości, aby nie sprawić nikomu problemu.

Poproś o pozostawienie opinii

Gdy sprzedajesz klientom jakiś towar, poproś ich o pozostawienie pozytywnego komentarza na temat twojej firmy w Internecie. Możesz tego dokonać bezpośrednio po zakończonej transakcji, a gdy posiadasz kontakt mailowy do swoich klientów możesz napisać taką prośbę za pośrednictwem tego kanału. Takie działanie z pewnością zachęci dużą grupę ludzi do pozostawienia oceny na temat Twojego składu opału.

Gdzie klienci mogą zostawiać opinie?

Miejsc w Internecie do pozostawiania komentarzy na temat przedsiębiorstw jest bardzo dużo można tutaj wymienić na przykład Wizytówkę Google, profil na Facebooku oraz przykładowo serwis PorównajWęgiel.pl, w którym w razie konieczności możesz nawet wyłączyć pokazywanie negatywnych komentarzy.

Jeśli chcesz zdobywać opinie na temat swojej działalności musisz zadbać o obecność w tych miejscach co dodatkowo przełoży się na większa widoczność Twojego przedsiębiorstwa i to, że zostanie ono odnalezione przez klientów.

Jak widzisz posiadanie opinii na temat Twojego przedsiębiorstwa ma wiele korzyści i należy zadbać o ich pozyskiwanie oraz odpowiednią prezentację. Kiedy dostaniesz komentarze o swojej działalności możesz je prezentować następnie na firmowej stronie internetowej.

Zapisz się do newslettera

Kontakt

ul. Dworska 2
41-219 Sosnowiec
kontakt@porownajwegiel.pl
Zostań ekspertem

Zarezerwujtermin.pl to nie tylko rezerwacje wizyt online.
To prosty, intuicyjny, a zarazem rozbudowany system do zarządania biznesem.