Pokaż kategorie
Napisz e-maile promocyjne, które zachęcą dużo osób do zakupu

Wysyłając maile sprzedażowe to ich treść decyduje o tym czy klienci zapoznają się z ich treścią w całości, a także czy skorzystają z twojej oferty czy nie. Czytając nasz artykuł dowiesz się jak napisać maila promującego skład opału, który zachęci więcej osób do jego przeczytania i skorzystania z oferty twojej firmy.

Jak pisać dobrą treść e-maila z ofertą składu węgla

Pisząc treść e-maili promocyjnych w pierwszej kolejności skup się na określeniu kim jest Twój odbiorca, tak aby jak najlepiej dostosować treść do jego oczekiwań. Określając odbiorców przekonasz się jaka treść będzie dla nich interesująca i co będziesz mógł w nim zawrzeć aby twój mailing niósł dla nich wartość. Żeby mailing wysyłany przez Twój skład węgla był skuteczny powinien adresować potrzeby osób, które mogą być zainteresowane oferowanymi przez Ciebie produktami.

Używaj prostego i zrozumiałego języka

Ważne aby treść pisana przez Ciebie w e-mailach promocyjnych była napisana zrozumiałym dla wszystkich językiem co przełoży się na to, że będą mogli go szybko przeczytać i zapoznanie się z jego treścią nie sprawi im problemu. Ludzie o wiele łatwiej zapamiętują treści napisane łatwym językiem i chętniej też o nich mówią innym osobą.

Przedstawiaj zwięźle konkretne informacje

Nikt z dzisiejszych internautów nie lubi czytać długich tekstów, więc gdy napiszesz do nich maila, który po otwarciu okaże się bardzo obszerny od razu zniechęci ich to do zapoznania się z jego treścią. To co piszesz powinno być napisane zwięźle i jasne szybko przechodząc do sedna. Każdy element twojego maila powinien być zrozumiały dla odbiorcy. Pamiętnej również o pisaniu w taki sposób aby te informacje, które najbardziej chcesz, aby twoi odbiorcy przeczytali zamieścić na początku, a następnie zamieszczaj te mniej istotne.

Informacje przesyłane przez Ciebie powinny zawierać jak najwięcej informacji w możliwie najmniejszej ilości słów przez co zwiększysz szanse, że odbiorca twojego mailingu przeczyta go w całości. Używane słownictwo powinno być zrozumiane przez wszystkich, a dodatkowo lepiej wykorzystywać słowa krótsze bo tekst zyska na przejrzystości. Jednoczeni gdy możesz coś nazwać jednym słowem nie zastępuj go opisem np. zamiast pojemnik służący do picia napisz po prostu kubek.

Wykorzystuj język korzyści

Tworząc treści to e-maili promujących twoje przedsiębiorstwa skoncentruj się na używaniu języka korzyści. Opisz swoje produkty w taki sposób, aby odbiorcy wiedzieli co zyskują dokonując zakupu w twoim składzie opału.

Zadbaj o przejrzystość i czytelność tekstu

Gdy już wiesz, ze należy pisać krótko w sposób przejrzysty i zrozumiały dla każdego kolejnym punktem jest zadbanie o przejrzystość tekstu. W celu osiągnięcia jak najłatwiejszego do przeczytania tekstu w mailingu (a tym samym zwiększenia szans na zapoznanie się z jego treścią) musisz zadbać o widoczność najważniejszych informacji.

W tym celu dodaj ciekawe nagłówki jednocześnie zawierające najważniejsze z punktu widzenia informacje oraz zachęcające do zapoznania się z całością. Zadbaj o to aby akapity nie były bardzo rozbudowane lepsze klika treściwych zdań niż wiele treści. Możesz również w treści pogrubić ważniejsze informacje. A wszystko to przełoży się na chęć twoich klientów do zapoznania się z twoim mailingiem.

Zawrzyj wezwanie do działania

Kolejną rzeczy ważną dla większych sukcesów z prowadzonych przez ciebie kampanii jest dodanie call to action czyli wezwania do działania. Jest to zdanie opisujące co klient po przeczytaniu twojego maila ma zrobić następnie. Możesz na przykład napisać zamów węgiel u nas albo sprawdź naszą ofertę.

Przekaż klientowi wartość, a nie tylko ofertę

Pisząc maila w pierwszej kolejności miej na uwadze to co dla niego jest najważniejsze tak aby dać mu wartość w przesyłanych przez Ciebie informacjach. Aby to uzyskać zastanów się jaką wiadomość chciałby otrzymać twój klient aby była dla niego korzystna. Na jednych może zadziałać specjalna oferta, a inni będą chcieć otrzymać ciekawą wiedzę a nie tylko propozycje sprzedażowe od Ciebie.

Wykorzystaj dobry temat

Temat wiadomości to zaraz po nazwie nadawcy, o której za chwile czynnik decydujący o tym czy klient ją otworzy i przeczyta czy zrezygnuje z zapoznania się z treścią. Temat maila tak samo jak jego treść powinny być zwięzłe. Najlepiej gdy tytuł twojego maila zmieści się w 6 do 10 słowach.

Najlepiej w temacie maila wskazać konkretną korzyść jaką osoba zyska po jego przeczytaniu. Należy w tym miejscu zastanowić się co jest ważne dla twojego klienta a nie dla Ciebie. Dla przykładu jeśli Tobie wydaje się że twoja oferta węgla jest najlepsza i najbardziej konkurencyjna z punktu widzenia odbiorcy nie kończenie tak musi być bo na przykład dla niego poza ceną ważne będzie przywiązanie do marki, zaufanie do niej lub polecenia znajomych. Dla ludzi współcześnie poza korzyścią materialną coraz większe znaczenie ma prestiż, dowód społeczny oraz komfort związany z ofertą.

Temat maila również musi wyróżnić twoją wiadomość z dziesiątek które otrzymuje twój klient tak aby w ogóle zechciał się z nią zapoznać. Aby wyróżnić się tematem możesz spróbować napisać coś co zachęci twoich klientów na przykład informację o rabacie jako pierwsze słowo albo przedstawić mu kilka korzyści jednocześnie. I pamiętaj o podawaniu konkretnych informacji. Zamiast pisać, że masz rabat napisz o jego wysokości.

Odpowiednia nazwa nadawcy

Wysyłając maile do klientów o decyzji czy je otworzą i przeczytają czy od razu usuną decyduje poza tematem oraz to co jest napisane w polu nadawcy. Lepiej odbierany będzie mail, który otrzymają z maila nazywającego się przykładowo „Adam Kowalski | nazwa Twojego składu węgla” niż e-mail otrzymany z adresu nazwanego biuro albo marketing.

Zapisz się do newslettera

Kontakt

ul. Dworska 2
41-219 Sosnowiec
kontakt@porownajwegiel.pl
Zostań ekspertem

Zarezerwujtermin.pl to nie tylko rezerwacje wizyt online.
To prosty, intuicyjny, a zarazem rozbudowany system do zarządania biznesem.