Pokaż kategorie
Zobacz co zyskasz dzięki wysokiej jakości fotografii produktowej

Dzięki odpowiednim zdjęciom produktowym, które umieszczasz na swojej stronie internetowej, dodajesz do ogłoszeń lub rozdawanych ulotek możesz zachęcić klientów do zakupu u Ciebie. Dzieje się tak gdyż wielu klientów dokonuje wyboru produktu oczami i często to ich odpowiednie zaprezentowanie może zachęcić klienta do zakupu właśnie u Ciebie.

Cechy dobrych zdjęć produktowych

Wysoka jakość fotografii

Gdy wykonujesz zdjęcia swoich produktów musisz zadbać aby były jak najwyższej jakości bo to ona jest jednym z ważniejszych czynników decydujących czy klientom spodoba się Twoje zdjęcie. Wyobraź sobie, że widzisz dwa zdjęcia produktowe jedno nie ostre, z nieodpowiednimi kolorami i szumami, a drugie będące jego całkowitym przeciwieństwem. Który z tych produktów wydawał by ci się atrakcyjniejszy?

Dobre zdjęcie produktowe jest:

  • Ostre – główny przedmiot znajduje się w punkcie ostrości i nie jest rozmyty
  • Bez poruszeń – można to uzyskać odpowiednim czasem naświetlania i fotografowaniem przy wystarczającym świetle
  • Niezaszumione – nie zawierające kolorowych kropek powstających w czasie fotografowania przy zbyt słabym świetle
  • Odpowiednio skomponowane – produkt znajduje się w centrum i nic nie odwraca od niego uwagi
  • Dobrze obrobione – ma odpowiedni kontrast, jasność oraz kolory
  • Równe – musisz pamiętać aby przy fotografowaniu trzymać aparat prosto tak aby fotografia nie była pochylona w którąś ze stron

Odpowiednie zaprezentowanie produktu

Dobra fotografię produktową cechuje również odpowiednie zaprezentowanie tego co oferujesz. Tak aby można dostrzec wszystkie najważniejsze cechy sprzedawanego przez Ciebie węgla lub innego produktu.

Powinien on zostać umieszony w takim punkcie aby nic nie odwracało od niego uwagi albo sfotografowany na białym tle.

Produkt prezentowany na zdjęciu powinien być ukazany w realistyczny sposób tak aby klient patrząc na fotografię mógł przekonać się o tym jak wygląda w rzeczywistość. Zdjęcie powinno prezentować realistycznie rozmiary prezentowanego produktu oraz wszystkie jego cechy.

Korzyści z dobrych zdjęć produktowych

Dobre zdjęcia zachęcają do zakupu

Odpowiednio wykonane fotografie produktów mogą wpłynąć na decyzje klientów o zakupie w danym miejscu. Jak wspomnieliśmy wyżej ludzie często kupują oczami dlatego gdy mają do wyboru produkty wyglądające atrakcyjnie i te brzydsze często zdecydują się na zakup tych pierwszych. Dzieje się tak dlatego, że atrakcyjniejsza prezentacja produktu może im się kojarzyć z wyższą jakością.

Wzbudzają zainteresowanie

Gdy klienci przeglądając oferty zobaczą zdjęci wykonane ładnie i prezentujące produkt w interesujący, atrakcyjny sposób przyciągnie to ich uwagę, bo wyróżni to daną ofertę gdy zdjęcia będą lepszej jakości niż inne.

Budują zaufanie

Gdy prezentujesz swoje produkty na atrakcyjnych zdjęciach o wysokiej jakości wzbudza to odczucie u klientów, że dbasz o swój biznes. Zaczyna on być postrzegany jako bardziej wiarygodny i godny zaufania.

Powodują polepszenie wizerunku firmy

Pokazując swoje produkty z każdej strony oraz w atrakcyjny sposób pokazujesz, że nie mają żadnych wad. Jednocześnie zdjęcia wysokiej jakości prezentują firmę jako lepszą i klienci mogą myśleć, że gdy dbasz o swoją prezentacje to również zadbasz o nich.

Zapisz się do newslettera

Kontakt

ul. Dworska 2
41-219 Sosnowiec
kontakt@porownajwegiel.pl
Zostań ekspertem

Zarezerwujtermin.pl to nie tylko rezerwacje wizyt online.
To prosty, intuicyjny, a zarazem rozbudowany system do zarządania biznesem.